Novice
Tako Volkswagen ustvarja učinek »leteče preproge«
Volkswagen je novima passatu in tiguanu namenil najnovejšo generacijo prilagodljivega podvozja DCC.
Test akumulatorskega udarnega vijačnika Magneti Marelli E- Lion
V mehanični delavnici so intenzivno testirali tri baterijske vijačnike iz ponudbe Magneti Marelli. Kaj so ugotovili?
Mala revolucija pri vzmetenju avtov
Marelli je razvil popolnoma nov elektromehanski sistem aktivnega vzmetenja, ki med drugim pomaga v boju proti slabosti med vožnjo.
Leta 2006 je bil na prvi Tehnološki konferenci, letos bo že na šestnajsti
Pogovarjali smo se z Dragom Colnaričem, vzdrževalcem vozil in avtoelektričarjem, ki je veliko znanja, ki ga koristi pri svojem delu, pridobil tudi na Tehnološki konferenci. Bil je na prav vseh 15. tehnoloških konferencah do zdaj, udeležil pa se bo tudi 16.
Nova električna platforma skupine Stellantis
Novi Peugeot 3008 je prvi model postavljen na novo električno platformo skupine Stellantis. Tretja generacija 3008 bo prvi in najmanjši model postavljen na novo 400 V arhitekturo, ki prinaša veliko novega.
Informacije prek stekla
LG je v sodelovanju s Saint-Gobain Sekurit razvil "nevidno" anteno za sodobne potrebe povezljivih vozil.
Zakaj so hladilne tekočine različnih barv?
Hladilna tekočina ima več nalog, skrbeti mora za motor pred pregretjem, hkrati pa je njena naloga preprečiti zamrzovanje hladilnih vodov, pri čemer ne sme agresivno delovati na kovine, plastike in tesnila.
Schaeffler razvija tehnologije sedanjosti in prihodnosti
Vodilni dobavitelj nadomestnih delov za avtomobilsko industrijo še naprej širi svojo ponudbo komponent.
Tehnološka konferenca: Kako se je vse začelo?
21. in 22. oktober 2006 je datum, ko je bila na sporedu 1. tehnološka konferenca o vzdrževanju motornih vozil. Gostil jo je Portorož, svoje znanje pa je prišlo iskat okoli 90 udeležencev.
CES 2024: 5 svetovnih premier, ki bodo krojile prihodnost
CES 2024 je podal nekaj konkretnih napovedi, kaj prihaja tudi v serijske avtomobile.