Domov Aktualna izobraževanja Preverjanje znanja Novice O nas Kontakt

Zavore ATE zmagovalke testa ADAC

10.09.2021

ATE ceramic_1.png

Nemški avtomobilski klub ADAC je pod drobnogled vzel zavorne obloge različnih cenovnih razredov, ki na voljo v poprodaji in prišel do zanimivih zaključkov. Skupne zmagovalke testa so obloge ali ploščice serije Ceramic priznanega proizvajalca ATE.

ADAC je za vzorčni primer vzel volkswagen golf sedme generacije in pri šestih proizvajalcih oziroma ponudnikih poiskal nadomestne zavorne obloge. Med šestimi kandidati so se znašle tako originalne ploščice proizvajalca, ki so bile tudi najdražje (432 evrov), kot poceni izdelki za vsega 100 evrov.

ATE ceramic_3.jpeg

Zavorne ploščice ATE Ceramic spadajo v srednji cenovni razred (ADAC jih je kupil za 250 evrov) in se ponašajo s posebej majhno obrabo. Za to je zaslužna posebna formula, ki je izrazito prijazna do okolja, obenem pa ponuja vrhunske zmogljivosti pri zaviranju za najvišjo stopnjo varnosti. Dodatna prednost majhne obrabe je tudi manjša količina umazanije, zaradi česar se platišča svetijo dlje časa kot sicer.

Zavore ATE so se na vrh razpredelnice uvrstile tako zaradi zmogljivosti, ki so enakovredne tistim pri tovarniško vgrajenih, to pa so nadgradile z občutno bolj ugodno ceno. Na drugo mesto so se zavihtele tovarniške zavorne obloge, tretji pa je bil Brembo z modelom Xtra-line.

ATE ceramic_2.png

ADAC svetuje pred nakupom novih zavornih ploščic:

  • Zavore kupujte le pri uglednih in uradnih dobaviteljih.
  • Uporabljajte le izdelke s testno oznako UN-R 90.
  • Pred naročilom posebej povprašajte po alternativah tovarniškim komponentam.
  • Zavorne kolute in ploščice naj zamenjujejo le specialisti.
  • Zavore sprva uporabljajte s previdnostjo, saj takoj po montaži ne nudijo maksimalnega učinka.
  • Za varno zaviranje mora biti v dobrem stanju celotno podvozje, od vodil do amortizerjev, prav tako pnevmatike.
  • Defenzivna vožnja s predvidevanjem zmanjša obrabo in onesnaževanje z nanodelci.
  • Izkoriščajte možnost zaviranja z motorjem, še posebej pri spustih: pri ročnem menjalniku prestavite v nižjo prestavo, enako velja za avtomatike, če to omogočajo.
  • Ne prevažajte odvečnega tovora.
  • Pred daljšim postankom »ogrejte« zavore z močnejšim zaviranjem, še posebej v dežju, saj vlaga povzroča korozijo.