Renaultova panoramska streha z nastavljivo prosojnostjo
03.05.2024Renault je v 100-odstotno električni model scenic in v novi SUV modelu symbioz začel vgrajevati panoramska streha z nastavljivo prosojnostjo poimenovano Solarbay.
»Solarbay zagotavlja enakomerno osvetljenost prostora za potnike in potnikom omogoča uživanje v stiku z naravo,«pravi produktni vodja za model renault symbioz Gabriela Argumedo.
Steklena panoramska streha Solarbay z nastavljivo prosojnostjo postaja značilen del opreme nove generacije Renaultovih vozil, s katero se bodo morali v bodoče seznanili tudi slovenski mehaniki.
Pri Renaultu pravijo, da steklena panoramska streha Solarbay z nastavljivo prosojnostjo in tehnologijo »AmpliSky« odpravlja potrebo po senčilu. Gre za celovit aktiven sistem, ki na ukaz streho zamrači po segmentih s tehnologijo v polimeru razpršenih tekočih kristalov (PDLC - Polymer Dispersed Liquid Crystal), pri kateri se molekularna struktura odziva na električni tok.
Največjo zaščito pred pripeko je možno doseči na mah s spektakularnim učinkom, ki ga ustvari postopna zamračitev stekla po segmentih. S to domiselno stekleno streho je možno upravljati z glasovnimi ukazi preko aplikacije Google Assistant ali pa z gumbom ob stropni svetilki.
Voznik in potniki lahko izbirajo med štirimi položaji: povsem prozorno steklo, povsem zamračeno steklo, zamračitev stekla samo na prednjem delu ali samo na zadnjem delu. Steklena panoramska streha Solarbay z nastavljivo prosojnostjo, kar se da omeji učinek rastlinjaka v notranjosti avtomobila in učinkoviteje ohranja toplotno ugodje kot mehanski zastor, kar velja tako poleti kot pozimi.
Poleg tega se steklena streha samodejno zamrači ob prekinitvi kontakta in odhodu iz vozila. Ob ponovnem zagonu vozila se steklo Solarbay samodejno povrne v prejšnje stanje. Občutek odprtosti in svetlosti okrepita tudi velika zastekljena površina ter več prostora za glave. Ta edinstvena zasnova, ki odpravlja potrebo po mehanskem ali električno pomičnem senčilu, posledično pripomore k povečanju prostora pod stropom za 30 milimetrov. To ni zanemarljivo ne s stališča udobja potnikov niti zaradi omejitve zunanje višine vozila v korist večji učinkovitosti.