Domov Aktualna izobraževanja Preverjanje znanja Novice O nas Kontakt

Popravilo menjalnika za petino siceršnjih stroškov

05.02.2023

Schaeffler je s kitom za popravilo menjalnika dokazal, da je mogoče tudi novo generacijo vozil vzdrževati cenovno ugodno za stranko.

Schaeffler se pripravlja na naraščajočo potrebo po popravilih hibridnih in električnih vozil, tako da prenaša strokovno znanje o električnih pogonih na neodvisni poprodajni trg.

E-Axle RepSystem-G je Schaefllerjev sistem za popravilo menjalnikov v električnih avtomobilih. Prva aplikacija je namenjena za Volkswagen e-Golf VII, sledile pa bodo še druge. Komplet je na razpolago z začetkom leta 2023.

Pri omenjenem električnem golfu je poznana napaka, da lahko enostopenjski menjalnik tekom let začenja proizvajati nenavaden glasen zvok. Doslej je bila rešitev takšna, da je bi bilo treba v celoti zamenjati pogonsko enoto menjalnika in elektromotorja. Skupaj z delom je to stranko stalo okoli sedem tisoč evrov. To pa je kar okoli četrtina nove vrednosti avta.

Pri Schaefflerju so natančno preučili okvarjen menjalnik in ugotovili, da težavo z zvokom povzroča eden od petih ležajev, pri katerem lahko pride do poškodb. Te so posledica mikrotresljajev, ki nastajajo pri prenosu moči z elektromotorja na pogonska kolesa.

Na podlagi te ugotovitve je Schaeffler razvil kit za menjavo s petimi ležaji. Te lahko serviser s primernim znanjem in certifikatom za rokovanje z električnimi avti zamenja kar v domači delavnici. Treba je odstraniti menjalnik, zamenjati ležaje in menjalnik znova sestaviti ter namestiti. Vse skupaj je po izračunu Schaefflerja mogoče opraviti znotraj osmih ur oziroma enega delovnega dne. Končna cena za stranko pa je le okoli petina tistega, kar bi lastnik plačal za menjavo celotne enote.

Komplet Schaeffler E-Axle RepSystem-G v eni škatli vključuje vse potrebne ležaje in ostali material, ki so prilagojeni za enostavno in strokovno popravilo menjalnika. Orodje, ki je potrebno za popravilo, je običajno v vsaki delavnici.