Dvakrat boljši od originala
25.08.2023Delphi Technologies je predstavil nove bimetalne zavorne kolute iz zlitine z visoko vsebnostjo ogljika in s posebno prevleko, ki v primerjavi s klasičnimi železnimi koluti prinašajo mnoge prednosti.
Delphi, podjetje z več kot 100-letno tradicijo, je na trg poslalo inovativno linijo zavornih kolutov, izdelanih iz posebne zmesi z visoko vsebnostjo ogljika, ki zagotavljajo 15-odstotno zmanjšanje teže v primerjavi s klasičnim litoželeznim kolutom. To pomaga izboljšati učinkovitost porabe goriva ter zmanjšati vibracije in hrup.
Posebnost je tudi nova prevleka 'Magni coating', ki je zasnovana tako, da zagotavlja vrhunsko zaščito pred korozijo. Dokaz, da gre za veliko več kot le lepotno nadgradnjo se je pokazal pri korozijskem stresnem testu. Pri tem so primerjali BMW-jev OE kolut s prevleko in kolut s prevleko Magni podjetja Delphi Technologies. Slednji je daleč prekašal kolut OE, saj je trajalo kar 240 ur, da so se pokazali prvi znaki korozije v primerjavi s 120 urami za originalni OE kolut. Odpornost na korozijo dodatno izboljša tudi videz zavornih kolutov vseh tipov.
Za začetek so koluti na voljo za nekatere najbolj priljubljene modele znamke BMW, trenutno pa so v razvoju tudi različice za Toyoto, Mercedes, Teslo, VAG, Jaguar Land Rover in druge. Pri Delphi Technologies ponujajo tudi nekaj argumentov, ki govorijo o prednostih uporabe teh kolutov za mehanične delavnice. Z njihovo izbiro, poleg številnih ugodnosti za stranke, lahko serviser računa tudi na preprostejši postopek vgraditve. Koluti namreč nimajo oljnega filma, zato pred namestitvijo ne potrebujejo čiščenja. Prav tako so že opremljeni s pritrdilnimi vijaki za takojšnjo namestitev.